Polski producent oprogramowania do automatyzacji zakupów b2b celuje w firmy prowadzące sprzedaż hurtową, którym oferuje rozwiązanie w modelu SaaS. Teraz spółka chce skalować sprzedaż, wzmacniając swoją obecność na rynku polskim i planując ekspansję na rynek europejski. Z emisji akcji liczy na 1,3 mln złotych. Zapisy ruszają dzisiaj i potrwają do 16 kwietnia.
Pozyskane w ramach emisji środki mają być przede wszystkim przeznaczone na rozbudowę działu sprzedażowego do 30 osób do końca 2024 roku.
– Do tej pory zrealizowaliśmy ponad 1000 wdrożeń, w tym dla takich gigantów jak amerykański Cargill, dostarczający produkty dla przemysłu rolno-spożywczego, zatrudniający 160 tys. osób. Mamy apetyt na rozwój w kierunku klientów anglojęzycznych, myślimy o sprzedaży przede wszystkim na rynek brytyjski – mówi Dawid Paszek, prezes zarządu CStore.
Oprogramowanie, które dostarcza CStore można porównać do wirtualnego handlowca, który przyjmuje zamówienia 24h na dobę od nieograniczonej ilości klientów równocześnie. Do zalet rozwiązania należy możliwość integracji z dowolnym programem finansowo-magazynowym – CStore ma doświadczenie w integracji z ponad 20 różnymi programami ERP. Co więcej, system można dostosowywać do specyfiki sprzedaży w danej branży. Ale to, co z punktu widzenia inwestora jest najważniejsze to oparcie o model SaaS.
– Przy gotowym produkcie, jakim dysponujemy, koszt dostarczenia systemów nie rośnie proporcjonalnie. Oznacza to, że przy rozszerzeniu skali naszej działalności proporcje zysku do przychodu zaczynają rosnąć – dodaje Dawid Paszek.
Spółka planuje nie tylko skalowanie sprzedaży, ale także rozwój nowej linii produktów wykorzystujących sztuczną inteligencję. Firma złożyła wniosek o dofinansowanie w wysokości niemal 5 mln złotych z Funduszu Europejskiego dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) na rozwój narzędzia do bezobsługowego przyjmowania zamówień telefonicznych, wykorzystującego sztuczną inteligencję do detekcji intencji. CStore bada także możliwości zastosowania technologii głosowych opartych na sztucznej inteligencji, które mogłyby wspierać sprzedaż hurtową, np. poprzez automatyczne wykonywanie połączeń telefonicznych do klientów z informacją o przeterminowanych płatnościach.
– Początek 2024 przyniósł duże ożywienie i poprawę nastrojów wśród klientów, co skutkuje rekordową liczbą przygotowywanych nowych ofert oraz znaczącym wzrostem wyników sprzedaży. Skalujemy zespół sprzedażowy, bo uważamy, że jest to najlepszy moment na działanie – podsumowuje Dawid Paszek.
Zapisu na akcje można dokonać na stronie internetowej: https://www.emisja.cstore.pl/
***
CStore to polska spółka technologiczna produkująca oprogramowanie w modelu SaaS do automatyzacji zakupów b2b. Podstawowymi odbiorcami produktu są firmy prowadzące sprzedaż hurtową (producenci, importerzy, dystrybutorzy). Więcej: https://www.cstore.pl/